The Effortless Experience – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Matthew Dixon

Jämför och hitta det billigaste priset på The Effortless Experience innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. The Effortless Experience är skriven av Matthew Dixon och gavs ut 2013-09-26.

The Effortless Experience som bok, ljudbok eller e-bok.
The Effortless Experience

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 157

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om The Effortless Experience

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring The Effortless Experience. Boken är skriven av författaren Matthew Dixon. Portfolio Penguin är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för The Effortless Experience var 2013-09-26.

Originalspråket som Matthew Dixon skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Försäljning & marknadsföring vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback / softback).

Om du vill läsa The Effortless Experience i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 256 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 234 x 153 x 19 mm och den väger så mycket som 344 g. The Effortless Experience ISBN är 9780241003305. The Effortless Experience är en fristående bok .


Läs The Effortless Experience som bok

För dig som vill köpa och läsa The Effortless Experience som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 157 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på The Effortless Experience som ljudbok

Vill du lyssna på The Effortless Experience som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs The Effortless Experience som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa The Effortless Experience som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs The Effortless Experience som pocket

The Effortless Experience finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa The Effortless Experience med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa The Effortless Experience med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: The Effortless Experience
  • Författare: Matthew Dixon
  • Genre: Försäljning & marknadsföring
  • Förlag: Portfolio Penguin
  • Utgivningsdatum: 2013-09-26
  • Pris: 157
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 256
  • Fysiska dimensioner: 234 x 153 x 19 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9780241003305

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit The Effortless Experience?

The Effortless Experience är skriven av författaren Matthew Dixon

När gavs The Effortless Experience ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2013-09-26.

Var kan jag köpa The Effortless Experience?

Vi rekommenderar att du köper The Effortless Experience hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

A new breakthrough idea about how to win customer loyalty from Matthew Dixon, the bestselling author of The Challenger Sale Everyone knows that the best way to create customer loyalty is with service so good, so over the top, that it surprises and delights. But what if everyone is wrong? In their acclaimed bestseller The Challenger Sale, Matthew Dixon and his colleagues at CEB busted longstanding myths about sales. Now they’ve turned to a new vital business subject – customer loyalty – with a book that turns conventional wisdom on its head. Companies devote untold time and resources trying to dazzle customers. Yet CEB’s careful research proves that is wildly overrated: loyalty has a lot more to do with how well companies deliver on their basic promises than on how dazzling the service experience might be. Forget bells and whistles and just solve your customer’s problems. The Effortless Experience lays out the four pillars of a low-effort customer experience, with robust data, in sights and profiles. Here are tools and templates you can start applying right away to improve service, reduce costs, and ultimately generate the elusive loyalty that the ‘dazzle factor’ fails to deliver. The rewards are there for the taking, and the pathway to achieving them is now clearly marked. ‘A business detective story, in which cherished truths are systematically investigated-and frequently debunked’ -Dan Heath, coauthor of Decisive, Switch, and Made to Stick Matt Dixon is Executive Director of the Sales & Service Practice at CEB. He is a frequent contributor to the Harvard Business Review, and his previous book, The Challenger Sale, was a Wall Street Journal bestseller Nick Toman is Senior Director of Research for CEB’s Sales & Services Practice and is a frequent contributor to the Harvard Business Review. Rick DeLisi is Senior Director of Advisory Services for CEB’s Sales & Service Practice and a noted public speaker and facilitator.

Utgivande förlag: Portfolio Penguin