The Choice Factory – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Richard Shotton

Jämför och hitta det billigaste priset på The Choice Factory innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. The Choice Factory är skriven av Richard Shotton och gavs ut 2018-02-12.

The Choice Factory som bok, ljudbok eller e-bok.
The Choice Factory

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 169

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om The Choice Factory

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring The Choice Factory. Boken är skriven av författaren Richard Shotton. Harriman House Publishing är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för The Choice Factory var 2018-02-12.

Originalspråket som Richard Shotton skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Beteendeteori (behaviorism) Reklam vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback / softback).

Om du vill läsa The Choice Factory i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 220 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 216 x 140 x 12 mm och den väger så mycket som 340 g. The Choice Factory ISBN är 9780857196095. The Choice Factory är en fristående bok .


Läs The Choice Factory som bok

För dig som vill köpa och läsa The Choice Factory som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 169 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på The Choice Factory som ljudbok

Vill du lyssna på The Choice Factory som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs The Choice Factory som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa The Choice Factory som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs The Choice Factory som pocket

The Choice Factory finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa The Choice Factory med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa The Choice Factory med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: The Choice Factory
  • Författare: Richard Shotton
  • Genre: Beteendeteori (behaviorism) Reklam
  • Förlag: Harriman House Publishing
  • Utgivningsdatum: 2018-02-12
  • Pris: 169
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 220
  • Fysiska dimensioner: 216 x 140 x 12 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9780857196095

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit The Choice Factory?

The Choice Factory är skriven av författaren Richard Shotton

När gavs The Choice Factory ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2018-02-12.

Var kan jag köpa The Choice Factory?

Vi rekommenderar att du köper The Choice Factory hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Before you can influence decisions, you need to understand what drives them. In The Choice Factory, Richard Shotton sets out to help you learn. By observing a typical day of decision-making, from trivial food choices to significant work-place moves, he investigates how our behaviour is shaped by psychological shortcuts. With a clear focus on the marketing potential of knowing what makes us tick, Shotton has drawn on evidence from academia, real-life ad campaigns and his own original research. The Choice Factory is written in an entertaining and highly-accessible format, with 25 short chapters, each addressing a cognitive bias and outlining simple ways to apply it to your own marketing challenges. Supporting his discussion, Shotton adds insights from new interviews with some of the smartest thinkers in advertising, including Rory Sutherland, Lucy Jameson and Mark Earls. From priming to the pratfall effect, charm pricing to the curse of knowledge, the science of behavioural economics has never been easier to apply to marketing. The Choice Factory is the new advertising essential.

Utgivande förlag: Harriman House Publishing