Strategizing Communication – Theory and practice

Strategizing Communication – Theory and practice – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Ib T Guldbrandsen

Jämför och hitta det billigaste priset på Strategizing Communication – Theory and practice innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Strategizing Communication – Theory and practice är skriven av Ib T Guldbrandsen och gavs ut 2020-08-03.

Strategizing Communication - Theory and practice som bok, ljudbok eller e-bok.
Strategizing Communication – Theory and practice

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 429

Bok / Ebok

Ljudbok

Disclaimer: Ingen ljudbokstjänst har alla böcker i sitt sortiment och utbudet hos dessa kan komma att förändras. Försäkra dig därför om att just den tjänst du väljer har de böcker du är ute efter genom att göra en sökning på dess webbplats.


Information om Strategizing Communication – Theory and practice

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Strategizing Communication – Theory and practice. Boken är skriven av författaren Ib T Guldbrandsen. Studentlitteratur AB är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Strategizing Communication – Theory and practice var 2020-08-03.

Originalspråket som Ib T Guldbrandsen skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Mediaforskning vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Danskt band).

Om du vill läsa Strategizing Communication – Theory and practice i traditionell inbundet format eller pocket så består den av antal sidor. Dess fysiska dimensioner är och den väger så mycket som . Strategizing Communication – Theory and practice ISBN är 9789144144825. Strategizing Communication – Theory and practice är en fristående bok .


Läs Strategizing Communication – Theory and practice som bok

För dig som vill köpa och läsa Strategizing Communication – Theory and practice som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 429 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Strategizing Communication – Theory and practice som ljudbok

Vill du lyssna på Strategizing Communication – Theory and practice som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! Observera att ingen av ljudbokstjänsterna har exakt alla böcker så gör en sökning hos den tjänst som faller dig i smaken för att försäkra dig att just de böcker du vill lyssna på finns hos den tjänsten. 

Läs Strategizing Communication – Theory and practice som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Strategizing Communication – Theory and practice som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Strategizing Communication – Theory and practice som pocket

Strategizing Communication – Theory and practice finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Strategizing Communication – Theory and practice med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Strategizing Communication – Theory and practice med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Strategizing Communication – Theory and practice
  • Författare: Ib T Guldbrandsen
  • Genre: Mediaforskning
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Utgivningsdatum: 2020-08-03
  • Pris: 429
  • Format: Häftad (Danskt band)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor:
  • Fysiska dimensioner:
  • SAB:
  • ISBN: 9789144144825

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Strategizing Communication – Theory and practice?

Strategizing Communication – Theory and practice är skriven av författaren Ib T Guldbrandsen

När gavs Strategizing Communication – Theory and practice ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2020-08-03.

Var kan jag köpa Strategizing Communication – Theory and practice?

Vi rekommenderar att du köper Strategizing Communication – Theory and practice hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat. Ingen ljudbokstjänst har exakt alla böcker i sitt sortiment så kontrollera att just de böcker du vill lyssna på finns hos den du väljer.


Förlagets text om boken:  

Strategizing Communication offers a unique perspective on the theory and practice of strategic communication. The core argument lies in the title: strate gizing – the process of acting and speaking strategically. In the process of strategizing, understanding and leveraging contextual factors such as competition, technological developments, current events as well as organizational culture, structure and practices will determine the organization”s communicative success. Now in its second edition, Strategizing Communication is written for students and practitioners interested in learning about and acquiring tools for dealing with the many and varied challenges that organizations face when communicating in today”s hybrid media landscape. Thoroughly rewritten, the new edition includes updated cases and fresh empirical examples, considerations of current developments in areas like social corporate sustainability and crisis communication as well as detailed accounts of relevant theories of e.g. organizational culture and socio materiality. The goal, however, remains the same: to enable readers to deal with the dynamics and contingencies of strategizing communication – to plan for process.”Strategizing Communication is so much more than a textbook. Even as it provides a strong overview of both dominant and emerging approaches to strategic communication, it makes an incisive, original and compelling case for strategy as process. It cultivates keen awareness of the current conditions shaping strategic communication, while also offering a useful guide for navigating these conditions in theory and practice. Conceptually sophisticated yet thoroughly accessible, the book teems with engaging pedagogical features and cases.”Karen Lee Ashcraft, Professor of Communication, College of Media, Communication and Information, University of Colorado Boulder, USA

Utgivande förlag: Studentlitteratur AB