Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Susanne Dahlman
Jämför och hitta det billigaste priset på Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation är skriven av Susanne Dahlman och gavs ut 2019-09-11.
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 323
Bok / Ebok
![]() | |
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() |
Disclaimer: Ingen ljudbokstjänst har alla böcker i sitt sortiment och utbudet hos dessa kan komma att förändras. Försäkra dig därför om att just den tjänst du väljer har de böcker du är ute efter genom att göra en sökning på dess webbplats.
Information om Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation. Boken är skriven av författaren Susanne Dahlman. Liber är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation var 2019-09-11.
Originalspråket som Susanne Dahlman skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är vilket ger den Qba som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.
Om du vill läsa Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 235 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 210 x 150 x 15 mm och den väger så mycket som 310 g. Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation ISBN är 9789147128631. Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation är en fristående bok .
Läs Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation som bok
För dig som vill köpa och läsa Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 323 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation som ljudbok
Vill du lyssna på Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! Observera att ingen av ljudbokstjänsterna har exakt alla böcker så gör en sökning hos den tjänst som faller dig i smaken för att försäkra dig att just de böcker du vill lyssna på finns hos den tjänsten.
Läs Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation som pocket
Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation
- Författare: Susanne Dahlman
- Genre:
- Förlag: Liber
- Utgivningsdatum: 2019-09-11
- Pris: 323
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 235
- Fysiska dimensioner: 210 x 150 x 15 mm
- SAB: Qba
- ISBN: 9789147128631
Vanliga frågor om boken
Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation är skriven av författaren Susanne Dahlman
Boken i den här utgåvan gavs ut 2019-09-11.
Vi rekommenderar att du köper Strategisk intern kommunikation : led organisationer med kommunikation hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat. Ingen ljudbokstjänst har exakt alla böcker i sitt sortiment så kontrollera att just de böcker du vill lyssna på finns hos den du väljer.
Förlagets text om boken:
Den första svenska boken med ett helhetsgrepp om den interna kommunikationen ur ett strategiskt perspektiv. Här utmanas gamla föreställningar och läsaren inspireras till nya insikter och arbetsmetoder för att hantera de utmaningar som organisationer möter idag.Läs merI moderna organisationer har alla chefer och medarbetare en viktig kommunikativ funktion i mötet med olika intressenter, men kommunikatörer eller HR-specialister har ansvar för att utveckla, planera och iscensätta kommunikationen. Den här boken bjuder på många aktuella exempel på personer som arbetar med intern kommunikation på ett nytt sätt.Sagt om bokenEn viktig bok som pricksäkert ringar in och ger vägledning i många av de utmaningar som dagens kommunikatörer står inför. Jag vill särskilt lyfta fram den stora, och ofta missade, potentialen i att arbeta strategiskt med de egna medarbetarna som organisationens främsta ambassadörer både internt och externt.Linda Vikström Nielsen, Communication Manager, IKEA Range & SupplyVäl fungerande intern kommunikation är en av de viktigaste strategiska förutsättningarna för ett gott och lyckat ledarskap och för en framgångsrik organisation med delaktiga och engagerade medarbetare. Äntligen en bok som så tydligt belyser detta och som så skarpt ger oss massor med råd för att lyckas.Anders Mellberg, kommunikationsdirektör Malmö stadIdag inser de flesta ledare och kommunikatörer vikten av genomtänkt och anpassad intern kommunikation. Det bygger själva kärnan i starka organisationer. Den här boken ger tillgång till ett brett smörgåsbord med forskning, fakta och exempel – allt samlat på ett ställe. Det är bara att välja det som passar situationen.Hanna Brogren, Generalsekreterare och vd på Sveriges KommunikatörerOm författarnaSusanne Dahlman är vd i konsultbolaget Dahlman Kommunikation AB och har lång erfarenhet av att utbilda, föreläsa och arbeta nära ledare och kommunikatörer i både privata och offentliga organisationer.Mats Heide är professor i strategisk kommunikation vid Institutionen för strategisk kommunikation, Campus Helsingborg, Lunds universitet.
Utgivande förlag: Liber