Nils Holgersson (lättläst) – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Selma Lagerlöf
Jämför och hitta det billigaste priset på Nils Holgersson (lättläst) innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Nils Holgersson (lättläst) är skriven av Selma Lagerlöf och gavs ut 2018-05-07.

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 179
Bok / Ebok
Ljudbok
Information om Nils Holgersson (lättläst)
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Nils Holgersson (lättläst). Boken är skriven av författaren Selma Lagerlöf. Bokförlaget Hegas är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Nils Holgersson (lättläst) var 2018-05-07.
Originalspråket som Selma Lagerlöf skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden.
Om du vill läsa Nils Holgersson (lättläst) i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 68.00 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 216 x 150 x 11 mm och den väger så mycket som 236 g. Nils Holgersson (lättläst) ISBN är . Nils Holgersson (lättläst) är en del av serien: Våra klassiker.
Läs Nils Holgersson (lättläst) som bok
För dig som vill köpa och läsa Nils Holgersson (lättläst) som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 179 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Nils Holgersson (lättläst) som ljudbok
Vill du lyssna på Nils Holgersson (lättläst) som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag!
Läs Nils Holgersson (lättläst) som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Nils Holgersson (lättläst) som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Nils Holgersson (lättläst) som pocket
Nils Holgersson (lättläst) finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Nils Holgersson (lättläst) med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Nils Holgersson (lättläst) med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Nils Holgersson (lättläst)
- Författare: Selma Lagerlöf
- Genre:
- Förlag: Bokförlaget Hegas
- Utgivningsdatum: 2018-05-07
- Pris: 179
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 68.00
- Fysiska dimensioner: 216 x 150 x 11 mm
- SAB:
- ISBN:
Vanliga frågor om boken
Nils Holgersson (lättläst) är skriven av författaren Selma Lagerlöf
Boken i den här utgåvan gavs ut 2018-05-07.
Förlagets text om boken:
_x000D_ Nils Holgersson bor på en bondgård i Skåne. De har många djur. Men Nils är elak mot dem. Som straff blir han förvandlad till en pyssling. Och plötsligt sitter han på ryggen av en gås. Gåsen heter Mårten och vill inte bli slaktad och uppäten. Mårten vill följa med en flock vilda gäss. Hela vägen upp genom Sverige. Hur ska det gå? Hegas böcker – lätta att läsa. Svåra att motstå! _x000D_
Utgivande förlag: Bokförlaget Hegas