Marknadsföring – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Anders Parment
Jämför och hitta det billigaste priset på Marknadsföring innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Marknadsföring är skriven av Anders Parment och gavs ut 2018-03-09.
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 630
Bok / Ebok
![]() | |
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() |
Disclaimer: Ingen ljudbokstjänst har alla böcker i sitt sortiment och utbudet hos dessa kan komma att förändras. Försäkra dig därför om att just den tjänst du väljer har de böcker du är ute efter genom att göra en sökning på dess webbplats.
Information om Marknadsföring
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Marknadsföring. Boken är skriven av författaren Anders Parment. Studentlitteratur AB är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Marknadsföring var 2018-03-09.
Originalspråket som Anders Parment skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är vilket ger den Qblb som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Flexband).
Om du vill läsa Marknadsföring i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 498 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 233 x 210 x 30 mm och den väger så mycket som 1167 g. Marknadsföring ISBN är 9789144117492. Marknadsföring är en fristående bok .
Läs Marknadsföring som bok
För dig som vill köpa och läsa Marknadsföring som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 630 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Marknadsföring som ljudbok
Vill du lyssna på Marknadsföring som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! Observera att ingen av ljudbokstjänsterna har exakt alla böcker så gör en sökning hos den tjänst som faller dig i smaken för att försäkra dig att just de böcker du vill lyssna på finns hos den tjänsten.
Läs Marknadsföring som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Marknadsföring som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Marknadsföring som pocket
Marknadsföring finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Marknadsföring med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Marknadsföring med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Marknadsföring
- Författare: Anders Parment
- Genre:
- Förlag: Studentlitteratur AB
- Utgivningsdatum: 2018-03-09
- Pris: 630
- Format: Häftad (Flexband)
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 498
- Fysiska dimensioner: 233 x 210 x 30 mm
- SAB: Qblb
- ISBN: 9789144117492
Vanliga frågor om boken
Marknadsföring är skriven av författaren Anders Parment
Boken i den här utgåvan gavs ut 2018-03-09.
Förlagets text om boken:
Marknadsföring är ett område som har utvecklats och förändrats på ett genomgripande sätt under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs dagligen med erbjudanden och budskap. Digitalisering, internationalisering, avregleringar och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse.En gedigen genomgång av etablerade teorier och modeller ger läsaren kunskap om den modell- och begreppsvärld som används inom marknadsföringens praktik – samtidigt som utmanande idéer och perspektiv lyfts fram. I boken ges också fördjupningar i aktuella forskningsområden såsom hållbarhetsfrågor, platsmarknadsföring, employer branding och ett förändrat kommunikationslandskap. Boken innehåller många exempel från företag som agerar i en internationell kontext och som har lyckats tack vare en genomtänkt tillämpning av marknadsföringstänkande och marknadsföringsmodeller. Marknadsföring tillämpas i allt fler branscher och sektorer och många av bokens exempel kommer från skolor och annan offentlig verksamhet samt från civilsamhället. Inte bara framgångar speglas utan också motgångar och hur smart marknadsföring, ofta med ett hållbarhetsperspektiv, har bidragit till att vända en negativ utveckling.
Utgivande förlag: Studentlitteratur AB