Kundmötet – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Magnus Söderlund

Jämför och hitta det billigaste priset på Kundmötet innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Kundmötet är skriven av Magnus Söderlund och gavs ut 2012-05-29.

Kundmötet som bok, ljudbok eller e-bok.
Kundmötet

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 323

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Kundmötet

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Kundmötet. Boken är skriven av författaren Magnus Söderlund. Liber är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Kundmötet var 2012-05-29.

Originalspråket som Magnus Söderlund skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är Kundtjänst & CRM vilket ger den Qbla som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden.

Om du vill läsa Kundmötet i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 288 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 260 x 180 x 20 mm och den väger så mycket som 643 g. Kundmötet ISBN är 9789147097760. Kundmötet är en del av serien: Kundmötet.


Läs Kundmötet som bok

För dig som vill köpa och läsa Kundmötet som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 323 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Kundmötet som ljudbok

Vill du lyssna på Kundmötet som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Kundmötet som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Kundmötet som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Kundmötet som pocket

Kundmötet finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Kundmötet med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Kundmötet med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Kundmötet
  • Författare: Magnus Söderlund
  • Genre: Kundtjänst & CRM
  • Förlag: Liber
  • Utgivningsdatum: 2012-05-29
  • Pris: 323
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 288
  • Fysiska dimensioner: 260 x 180 x 20 mm
  • SAB: Qbla
  • ISBN: 9789147097760

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Kundmötet?

Kundmötet är skriven av författaren Magnus Söderlund

När gavs Kundmötet ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2012-05-29.

Var kan jag köpa Kundmötet?

Vi rekommenderar att du köper Kundmötet hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Personlig text från författaren:Man kanske skulle kunna tro att det personliga mötet “in real life” har spelat ut sin roll i en tid när digitala möjligheter hyllas som framtiden för marknadsföring. När det gäller inköp gäller det dock att påminna sig om att e-handel endast svarar för en blygsam del av den totala försäljningen i detaljhandeln. Mängder av inköp som kunder gör på marknaden kräver alltså att kunden på ett eller annat sätt interagerar med företags medarbetare inom ramen för kundmöten.Men kundmötet är inte bara en nödvändig förutsättning för att kunder ska kunna införskaffa information och köpa produkter: medarbetaren i ett kundmöte måste också ses som ett marknadsföringsinstrument. I själva verket är människor oerhört mottagliga för just sådan information som kommer från andra människor, samtidigt som kundmöten är ett medium som tillåter en omfattande rikedom i den information som överförs mellan parterna. Medarbetaren har med andra ord en speciell ställning i förhållande till många andra marknadsföringsinstrument som förpackningar, reklamfilmer, priser och butiksinredningar.Det personliga mötet – ansikte mot ansikte – mellan medarbetaren och kunden är ett centralt inslag i företags marknadsföring. Här får man chansen att påverka köpbeslut och att marknadsföra företaget. Men trots att många företag är medvetna om vikten av detta möte, har kundmötet hamnat i skuggan av annan marknadsföring. Den här boken är ett bidrag för att lyfta fram kundmötet i ljuset.Läs merMarknadsekonomin är en fabrik som producerar enormt många kundmöten dygnet runt. Man skulle kunna tro att det personliga mötet “in real life” har spelat ut sin roll i en tid när digitala möjligheter hyllas som framtiden för marknadsföring. Men mängder av inköp kräver fortfarande att kunden på ett eller annat sätt interagerar med företags medarbetare.I den här boken får vi dyka djupt ned i kundmötet. Vi får lära oss om påverkan av kunden, om betydelsen av medarbetarens “utsida”, om medmänskligt bemötande och om kundkontaktsbeteende. Författaren tar också upp effekterna av att medarbetaren kategoriserar kunden och av att kunder behandlas lika eller olika. Vilket är bäst? Och hur mycket av kundens tid får man ta upp? Avslutningsvis presenteras olika sätt att från ledningshåll styra och påverka kundmötena.Boken är utsedd till “Årets marknadsföringsbok 2012” av Sveriges Marknadsförbund.Läs mer och följ alla nyheter om Kundmötet på den här bloggen: http://kundmotet.wordpress.com/Om författarnaMagnus Söderlund är professor på Handelshögskolan i Stockholm och chef för CCM (Center for Consumer Marketing). Han har bland annat skrivit böckerna Emotionsladdad marknadsföring, Tankeverktyg för marknadsförare och Experiment med människor.Kundmöten – i form av personliga möten, ansikte mot ansikte – mellan företagets medarbetare och kunden, produceras i enorma mängder i en marknadsekonomi. I Sverige handlar det om 25 miljoner kundmöten varje dag.

Utgivande förlag: Liber