Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Pernilla Jonsson

Jämför och hitta det billigaste priset på Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring är skriven av Pernilla Jonsson och gavs ut 2015-08-06.

Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som bok, ljudbok eller e-bok.
Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 282

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring. Boken är skriven av författaren Pernilla Jonsson. Liber är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring var 2015-08-06.

Originalspråket som Pernilla Jonsson skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är Administration av försäljning & marknadsföring vilket ger den Qblbmd som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden.

Om du vill läsa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 183 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 242 x 173 x 15 mm och den väger så mycket som 468 g. Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring ISBN är 9789147116959. Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring är en fristående bok .


Läs Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som bok

För dig som vill köpa och läsa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 282 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som ljudbok

Vill du lyssna på Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring som pocket

Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring
  • Författare: Pernilla Jonsson
  • Genre: Administration av försäljning & marknadsföring
  • Förlag: Liber
  • Utgivningsdatum: 2015-08-06
  • Pris: 282
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 183
  • Fysiska dimensioner: 242 x 173 x 15 mm
  • SAB: Qblbmd
  • ISBN: 9789147116959

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring?

Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring är skriven av författaren Pernilla Jonsson

När gavs Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2015-08-06.

Var kan jag köpa Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring?

Vi rekommenderar att du köper Köprevolutionen : hur den digitaliserade konsumenten transformerar handel, varumärken och marknadsföring hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

PRISBELÖNAD: Köprevolutionen har tilldelats hederspris i tävlingen Årets marknadsföringsbok 2016! Morgondagens marknadsplats är digital. Med den här boken får du de nödvändiga insikter som hjälper dig att tänka framåt och ställa de rätta frågorna.Läs merDigitaliseringen av samhället är en av vår tids största och mest omvälvande förändringar. Med den nya tekniken blir konsumenten och därmed även köpprocessen allt mer digital, och det ritar helt om förutsättningarna för många verksamheter.I den pågående “köprevolutionen” står handeln i frontlinjen – dess gränssnitt digitaliseras snabbt. Digitaliseringen av köpet får dock konsekvenser långt utanför handelns gränser. Alla måste förstå vad som händer när det är konsumenterna som styr (och inte varumärkena), att köprevolutionen får konsekvenser för hela vårt sätt att göra affärer, från marknadsföring och varumärkespositionering till affärsmodeller och hur vi organiserar oss.Den här boken hjälper dig att förstå vad den digitaliserade köpprocessen betyder för just era kunder och er affär. Den hjälper dig att tänka nytt, att tänka konsumentcentrerat, att tänka digitalt.Om författarnaDr Pernilla Jonssons specialitet är att omvandla konsumenters röst till strategisk affärsnytta, och hon har väglett flera multinationella bolag inom varumärkespositionering, innovation och marknadsstrategi. Pernilla är i dag verksam på Ericsson ConsumerLab där hon ansvarar för affärsutveckling utifrån global konsumentinsikt.Patrik Stoopendahl är affärsantropolog och konsult på analysföretaget Kairos Future. Till vardags stöttar han företag och organisationer i utvecklingen av strategier, kommunikationsidéer och nya koncept utifrån djuplodande analyser av nordisk och internationell konsumtionskultur. Ek.dr Malin Sundström forskar om kunders beteenden, attityder och köpbeslut. Hon arbetar tillsammans med företag och organisationer och har lång erfarenhet av uppdragsforskning inom digital handel och konsekvenserna för framtidens butiker. Malin är akademisk föreståndare för SIIR, Swedish Institute for Innovative Retailing, vid Högskolan i Borås

Utgivande förlag: Liber