ISE Strategic Management of Technological Innovation – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Melissa Schilling
Jämför och hitta det billigaste priset på ISE Strategic Management of Technological Innovation innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. ISE Strategic Management of Technological Innovation är skriven av Melissa Schilling och gavs ut 2019-02-28.

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 559
Bok / Ebok
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() |
Information om ISE Strategic Management of Technological Innovation
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring ISE Strategic Management of Technological Innovation. Boken är skriven av författaren Melissa Schilling. McGraw-Hill Education är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för ISE Strategic Management of Technological Innovation var 2019-02-28.
Originalspråket som Melissa Schilling skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Affärsstrategi vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback).
Om du vill läsa ISE Strategic Management of Technological Innovation i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 368 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 231 x 186 x 11 mm och den väger så mycket som 482 g. ISE Strategic Management of Technological Innovation ISBN är 9781260565799. ISE Strategic Management of Technological Innovation är en fristående bok .
Läs ISE Strategic Management of Technological Innovation som bok
För dig som vill köpa och läsa ISE Strategic Management of Technological Innovation som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 559 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på ISE Strategic Management of Technological Innovation som ljudbok
Vill du lyssna på ISE Strategic Management of Technological Innovation som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag!
Läs ISE Strategic Management of Technological Innovation som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa ISE Strategic Management of Technological Innovation som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs ISE Strategic Management of Technological Innovation som pocket
ISE Strategic Management of Technological Innovation finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa ISE Strategic Management of Technological Innovation med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa ISE Strategic Management of Technological Innovation med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: ISE Strategic Management of Technological Innovation
- Författare: Melissa Schilling
- Genre: Affärsstrategi
- Förlag: McGraw-Hill Education
- Utgivningsdatum: 2019-02-28
- Pris: 559
- Format: Häftad (Paperback)
- Språk: Engelska
- Antal sidor: 368
- Fysiska dimensioner: 231 x 186 x 11 mm
- SAB:
- ISBN: 9781260565799
Vanliga frågor om boken
ISE Strategic Management of Technological Innovation är skriven av författaren Melissa Schilling
Boken i den här utgåvan gavs ut 2019-02-28.
Förlagets text om boken:
Melissa Schillings Strategic Management of Technological Innovation, is the #1 innovatoin strategy text in the world. It approaches the subject of innovation management as a strategic process, and is organized to mirror the strategic management process used in most strategy textbooks, progressing from assessing the competitive dynamics of a situation to strategy formulation, to strategy implementation. While the book emphasizes practical applications and examples, it also provides systemic coverage of the existing research and footnotes to guide further reading. It is designed to be a primary text for courses in strategic management and innovation and new product development. It is written with the needs of both business students and engineering students.
Utgivande förlag: McGraw-Hill Education