Introduction to Two-Dimensional Design

Introduction to Two-Dimensional Design – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av John Bowers

Jämför och hitta det billigaste priset på Introduction to Two-Dimensional Design innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Introduction to Two-Dimensional Design är skriven av John Bowers och gavs ut 2008-06-01.

Introduction to Two-Dimensional Design som bok, ljudbok eller e-bok.
Introduction to Two-Dimensional Design

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 429

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Introduction to Two-Dimensional Design

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Introduction to Two-Dimensional Design. Boken är skriven av författaren John Bowers. John Wiley & är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Introduction to Two-Dimensional Design var 2008-06-01.

Originalspråket som John Bowers skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Design vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback / softback).

Om du vill läsa Introduction to Two-Dimensional Design i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 128 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 231 x 187 x 8 mm och den väger så mycket som 404 g. Introduction to Two-Dimensional Design ISBN är . Introduction to Two-Dimensional Design är en fristående bok .


Läs Introduction to Two-Dimensional Design som bok

För dig som vill köpa och läsa Introduction to Two-Dimensional Design som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 429 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Introduction to Two-Dimensional Design som ljudbok

Vill du lyssna på Introduction to Two-Dimensional Design som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Introduction to Two-Dimensional Design som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Introduction to Two-Dimensional Design som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Introduction to Two-Dimensional Design som pocket

Introduction to Two-Dimensional Design finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Introduction to Two-Dimensional Design med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Introduction to Two-Dimensional Design med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Introduction to Two-Dimensional Design
  • Författare: John Bowers
  • Genre: Design
  • Förlag: John Wiley &
  • Utgivningsdatum: 2008-06-01
  • Pris: 429
  • Format: Häftad (Paperback / softback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 128
  • Fysiska dimensioner: 231 x 187 x 8 mm
  • SAB:
  • ISBN:

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Introduction to Two-Dimensional Design?

Introduction to Two-Dimensional Design är skriven av författaren John Bowers

När gavs Introduction to Two-Dimensional Design ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2008-06-01.

Var kan jag köpa Introduction to Two-Dimensional Design?

Vi rekommenderar att du köper Introduction to Two-Dimensional Design hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Introduction to Two-Dimensional Design, Second Edition provides a solid foundation in timeless design principles. With the help of more than 200 revealing illustrations, the book explores both the qualitative and quantitative aspects of 2D design, interweaving historical accounts with penetrating analyses of visual principles and issues found in important contemporary examples. This new edition demonstrates how competing approaches to 2D design–including those based on intuition, play, chance, and empirical research–can be used successfully, either alone or in combination.

Utgivande förlag: John Wiley &