Inbound Marketing, Revised and Updated – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Brian Halligan
Jämför och hitta det billigaste priset på Inbound Marketing, Revised and Updated innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Inbound Marketing, Revised and Updated är skriven av Brian Halligan och gavs ut 2014-08-25.
![Inbound Marketing, Revised and Updated som bok, ljudbok eller e-bok.](https://media1.bokrum.se/2020/11/alternativ3-kopia.png)
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 179
Bok / Ebok
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() |
Information om Inbound Marketing, Revised and Updated
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Inbound Marketing, Revised and Updated. Boken är skriven av författaren Brian Halligan. John Wiley & är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Inbound Marketing, Revised and Updated var 2014-08-25.
Originalspråket som Brian Halligan skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är E-handel vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback / softback).
Om du vill läsa Inbound Marketing, Revised and Updated i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 224 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 229 x 152 x 15 mm och den väger så mycket som 277 g. Inbound Marketing, Revised and Updated ISBN är 9781118896655. Inbound Marketing, Revised and Updated är en fristående bok .
Läs Inbound Marketing, Revised and Updated som bok
För dig som vill köpa och läsa Inbound Marketing, Revised and Updated som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 179 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Inbound Marketing, Revised and Updated som ljudbok
Vill du lyssna på Inbound Marketing, Revised and Updated som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag!
Läs Inbound Marketing, Revised and Updated som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Inbound Marketing, Revised and Updated som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Inbound Marketing, Revised and Updated som pocket
Inbound Marketing, Revised and Updated finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Inbound Marketing, Revised and Updated med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Inbound Marketing, Revised and Updated med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Inbound Marketing, Revised and Updated
- Författare: Brian Halligan
- Genre: E-handel
- Förlag: John Wiley &
- Utgivningsdatum: 2014-08-25
- Pris: 179
- Format: Häftad (Paperback / softback)
- Språk: Engelska
- Antal sidor: 224
- Fysiska dimensioner: 229 x 152 x 15 mm
- SAB:
- ISBN: 9781118896655
Vanliga frågor om boken
Inbound Marketing, Revised and Updated är skriven av författaren Brian Halligan
Boken i den här utgåvan gavs ut 2014-08-25.
Förlagets text om boken:
Attract, engage, and delight customers online Inbound Marketing, Revised and Updated: Attract, Engage, and Delight Customers Online is a comprehensive guide to increasing online visibility and engagement. Written by top marketing and startup bloggers, the book contains the latest information about customer behavior and preferred digital experiences. From the latest insights on lead nurturing and visual marketing to advice on producing remarkable content by building tools, readers will gain the information they need to transform their marketing online. With outbound marketing methods becoming less effective, the time to embrace inbound marketing is now. Cold calling, e-mail blasts, and direct mail are turning consumers off to an ever-greater extent, so consumers are increasingly doing research online to choose companies and products that meet their needs. Inbound Marketing recognizes these behavioral changes as opportunities, and explains how marketers can make the most of this shift online. This not only addresses turning strangers into website visitors, but explains how best to convert those visitors to leads, and to nurture those leads to the point of becoming delighted customers. Gain the insight that can increase marketing value with topics like: * Inbound marketing strategy, reputation, and tracking progress * Visibility getting found, and why content matters * Converting customers turning prospects into leads and leads into customers * Better decisions picking people, agencies, and campaigns The book also contains essential tools and resources that help build an effective marketing strategy, and tips for organizations of all sizes looking to build a reputation. When consumer behaviors change, marketing must change with them. The fully revised and updated edition of Inbound Marketing is a complete guide to attracting, engaging, and delighting customers online.
Utgivande förlag: John Wiley &