Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Ninni Löwgren

Jämför och hitta det billigaste priset på Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) är skriven av Ninni Löwgren och gavs ut 2013-04-01.

Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som bok, ljudbok eller e-bok.
Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor)

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 439

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor)

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor). Boken är skriven av författaren Ninni Löwgren. Tysk-Svenska Handelskammaren är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) var 2013-04-01.

Originalspråket som Ninni Löwgren skrev och gav ut boken på var Tyska. Dess genre är vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden (hardback).

Om du vill läsa Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 108 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 210 x 148 x 8 mm och den väger så mycket som 267 g. Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) ISBN är 9783899813067. Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) är en fristående bok .


Läs Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som bok

För dig som vill köpa och läsa Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 439 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som ljudbok

Vill du lyssna på Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) som pocket

Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor)
  • Författare: Ninni Löwgren
  • Genre:
  • Förlag: Tysk-Svenska Handelskammaren
  • Utgivningsdatum: 2013-04-01
  • Pris: 439
  • Format: Inbunden (hardback)
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 108
  • Fysiska dimensioner: 210 x 148 x 8 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9783899813067

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor)?

Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) är skriven av författaren Ninni Löwgren

När gavs Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2013-04-01.

Var kan jag köpa Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor)?

Vi rekommenderar att du köper Din guide till tysk affärskultur (30 sidor)/Der schwedisch-deutsche Businessführer (110 sidor) hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Wie Sie souverän auftreten, Fettnäpfe vermeiden und erfolgreich bleiben Was ist typisch deutsch und was typisch schwedisch? Entscheidend ist diese Frage besonders im Business. Denn immer mehr deutsche, aber auch schwedische Unternehmen wagen den Schritt auf den benachbarten Markt. Dass die Zusammenarbeit trotz einzelner Erfolgsgeschichten wie die von H&M oder Siemens kompliziert verlaufen kann, wird von den meisten Managern immer noch unterschätzt. Die vermeintliche Nähe der Geschäftskulturen trübt den Blick für die vorhandenen Unterschiede. Die Folgen: Scheinbar gut vorbereitete Unternehmenskooperationen bleiben plötzlich auf der Strecke, und hoffnungsvoll begonnene Geschäftsbeziehungen brechen auseinander, weil die Wirkung des eigenen Handelns auf das Gegenüber nicht genügend hinterfragt wird. Lesen Sie, wie Sie Spannungen und Schieflagen, die vielfach allein auf Missverständnissen und Unwissen beruhen, vermeiden und interkulturelle Unterschiede nicht nur frühzeitig erkennen, sondern für den eigenen unternehmerischen Erfolg positiv nutzen können. Denn die Unterschiede sind größer, als Sie denken!

Utgivande förlag: Tysk-Svenska Handelskammaren