Die Aura des Wertvollen

Die Aura des Wertvollen – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Mario Pricken

Jämför och hitta det billigaste priset på Die Aura des Wertvollen innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Die Aura des Wertvollen är skriven av Mario Pricken och gavs ut 2014-06-04.

Die Aura des Wertvollen som bok, ljudbok eller e-bok.
Die Aura des Wertvollen

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 449

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Die Aura des Wertvollen

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Die Aura des Wertvollen. Boken är skriven av författaren Mario Pricken. Publicis MCD Verlag,Germany är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Die Aura des Wertvollen var 2014-06-04.

Originalspråket som Mario Pricken skrev och gav ut boken på var Tyska. Dess genre är Affärsverksamhet & företagsledning vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden (Hardback).

Om du vill läsa Die Aura des Wertvollen i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 252 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 243 x 221 x 21 mm och den väger så mycket som 1090 g. Die Aura des Wertvollen ISBN är 9783895784385. Die Aura des Wertvollen är en fristående bok .


Läs Die Aura des Wertvollen som bok

För dig som vill köpa och läsa Die Aura des Wertvollen som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 449 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Die Aura des Wertvollen som ljudbok

Vill du lyssna på Die Aura des Wertvollen som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Die Aura des Wertvollen som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Die Aura des Wertvollen som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Die Aura des Wertvollen som pocket

Die Aura des Wertvollen finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Die Aura des Wertvollen med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Die Aura des Wertvollen med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Die Aura des Wertvollen
  • Författare: Mario Pricken
  • Genre: Affärsverksamhet & företagsledning
  • Förlag: Publicis MCD Verlag,Germany
  • Utgivningsdatum: 2014-06-04
  • Pris: 449
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 252
  • Fysiska dimensioner: 243 x 221 x 21 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9783895784385

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Die Aura des Wertvollen?

Die Aura des Wertvollen är skriven av författaren Mario Pricken

När gavs Die Aura des Wertvollen ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2014-06-04.

Var kan jag köpa Die Aura des Wertvollen?

Vi rekommenderar att du köper Die Aura des Wertvollen hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Mario Pricken hat mehr als 300 Produkte, Objekte und Ereignisse über deren gesamten Lebenszyklus hinweg sorgfältig analysiert, um in seinem neuen Buch erstmals jene Muster offenzulegen, die Dinge besonders wertvoll machen. Dabei hat er 80 Parameter identifiziert, die sich zum Beispiel in den Biografien wertvoller Autos, Uhren, Genussmittel, Designermöbel, Kunstwerke oder Dienstleistungen wiederfinden – etwa Elemente der Einzigartigkeit, der Verknappung, der Wirkung von Zeit oder inszenierter Übergaben. Zudem bietet das Buch einen umfassenden Fragenkatalog als Trigger für eigene Ideen, um Produkten jene Aura zu verleihen, die Begehren auslöst.”Die Aura des Wertvollen” ist gleichzeitig ein Innovationsbuch für kreative Vordenker aus Produktentwicklung, Marketing, Design, Events oder der Kunst sowie Lesestoff für diejenigen unter uns, die wertvolle Dinge schätzen und verstehen wollen, was diese Produkte zu etwas Besonderem macht. Es zielt auf Intuition und Verstand, ist zugleich inspirierend und unterhaltsam und bietet uns eine völlig neue Perspektive auf das Erschaffen, Vermarkten und den Erwerb besonders begehrter Produkte.Dieser Reisebegleiter durch die Welt wertvoller Produkte und Objekte- öffnet anhand von Beispielen aus Wirtschaft, Kunst und Religion sowie vielen Illustrationen den Blick für die grundlegenden Parameter, die unabhängig von Branchen, Produktgruppen, Zeiterscheinungen oder Kulturen Wert erzeugen und Produkte “glänzen” lassen.- lässt sich als Analysewerkzeug nutzen, um die “Wert-DNA” von Produkten einfach und schnell zu bestimmen.- lädt mit mehr als 300 Trigger-Fragen dazu ein, neue Ideen zu entwickeln, um Produkte mit Wert aufzuladen.- weist Profis mit dem 4D-Innovationsprozess einen klaren Weg zur praktischen Anwendung der Werteparameter.

Utgivande förlag: Publicis MCD Verlag,Germany