Designing for the Digital Age – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Kim Goodwin

Jämför och hitta det billigaste priset på Designing for the Digital Age innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Designing for the Digital Age är skriven av Kim Goodwin och gavs ut 2009-03-23.

Designing for the Digital Age som bok, ljudbok eller e-bok.
Designing for the Digital Age

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 437

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Designing for the Digital Age

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Designing for the Digital Age. Boken är skriven av författaren Kim Goodwin. WILEY är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Designing for the Digital Age var 2009-03-23.

Originalspråket som Kim Goodwin skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Interaktionsdesign & användargränssnitt vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback).

Om du vill läsa Designing for the Digital Age i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 740 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 232 x 187 x 38 mm och den väger så mycket som 1700 g. Designing for the Digital Age ISBN är 9780470229101. Designing for the Digital Age är en fristående bok .


Läs Designing for the Digital Age som bok

För dig som vill köpa och läsa Designing for the Digital Age som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 437 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Designing for the Digital Age som ljudbok

Vill du lyssna på Designing for the Digital Age som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Designing for the Digital Age som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Designing for the Digital Age som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Designing for the Digital Age som pocket

Designing for the Digital Age finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Designing for the Digital Age med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Designing for the Digital Age med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Designing for the Digital Age
  • Författare: Kim Goodwin
  • Genre: Interaktionsdesign & användargränssnitt
  • Förlag: WILEY
  • Utgivningsdatum: 2009-03-23
  • Pris: 437
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 740
  • Fysiska dimensioner: 232 x 187 x 38 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9780470229101

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Designing for the Digital Age?

Designing for the Digital Age är skriven av författaren Kim Goodwin

När gavs Designing for the Digital Age ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2009-03-23.

Var kan jag köpa Designing for the Digital Age?

Vi rekommenderar att du köper Designing for the Digital Age hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Whether youre designing consumer electronics, medical devices, enterprise Web apps, or new ways to check out at the supermarket, todays digitally-enabled products and services provide both great opportunities to deliver compelling user experiences and great risks of driving your customers crazy with complicated, confusing technology. Designing successful products and services in the digital age requires a multi-disciplinary team with expertise in interaction design, visual design, industrial design, and other disciplines. It also takes the ability to come up with the big ideas that make a desirable product or service, as well as the skill and perseverance to execute on the thousand small ideas that get your design into the hands of users. It requires expertise in project management, user research, and consensus-building. This comprehensive, full-color volume addresses all of these and more with detailed how-to information, real-life examples, and exercises. Topics include assembling a design team, planning and conducting user research, analyzing your data and turning it into personas, using scenarios to drive requirements definition and design, collaborating in design meetings, evaluating and iterating your design, and documenting finished design in a way that works for engineers and stakeholders alike.

Utgivande förlag: WILEY