Content Marketing för alla – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Joakim Arhammar

Jämför och hitta det billigaste priset på Content Marketing för alla innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Content Marketing för alla är skriven av Joakim Arhammar och gavs ut 2017-10-10.

Content Marketing för alla som bok, ljudbok eller e-bok.
Content Marketing för alla

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 254

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Content Marketing för alla

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Content Marketing för alla. Boken är skriven av författaren Joakim Arhammar. AP-forlaget är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Content Marketing för alla var 2017-10-10.

Originalspråket som Joakim Arhammar skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är Ekonomi & ledarskap: # 17 vilket ger den Qbl som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Kartonnage.

Om du vill läsa Content Marketing för alla i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 184 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 220 x 160 x 20 mm och den väger så mycket som 507 g. Content Marketing för alla ISBN är 9789187431005. Content Marketing för alla är en fristående bok .


Läs Content Marketing för alla som bok

För dig som vill köpa och läsa Content Marketing för alla som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 254 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Content Marketing för alla som ljudbok

Vill du lyssna på Content Marketing för alla som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Content Marketing för alla som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Content Marketing för alla som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Content Marketing för alla som pocket

Content Marketing för alla finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Content Marketing för alla med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Content Marketing för alla med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Content Marketing för alla
  • Författare: Joakim Arhammar
  • Genre: Ekonomi & ledarskap: # 17
  • Förlag: AP-forlaget
  • Utgivningsdatum: 2017-10-10
  • Pris: 254
  • Format: Kartonnage
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 184
  • Fysiska dimensioner: 220 x 160 x 20 mm
  • SAB: Qbl
  • ISBN: 9789187431005

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Content Marketing för alla?

Content Marketing för alla är skriven av författaren Joakim Arhammar

När gavs Content Marketing för alla ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2017-10-10.

Var kan jag köpa Content Marketing för alla?

Vi rekommenderar att du köper Content Marketing för alla hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Lös dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinn kundernas hjärtan med engagerande innehåll.Content marketing är tillsammans med den digitala utvecklingen det största som hänt marknadsföringen sedan 60-talets kreativa revolution. Istället för att bombardera din målgrupp med reklam, som den blir allt bättre på att undvika, blir du en pålitlig kompis och en kunnig rådgivare som hjälper kunderna att lösa sina problem och se nya möjligheter.Den här boken ger dig alla verktyg och all den kunskap du behöver för att lösa dina affärsutmaningar, öka försäljningen och vinna kundernas hjärtan med hjälp av content marketing. Steg för steg får du lära dig om alltifrån planering och produktion av ditt innehåll till hur du får god spridning och sedan mäter effekten på bästa sätt. Hela tiden med konkreta och aktuella exempel från en rad branscher.En ovärderlig handbok både för dig som ännu inte använt dig av content marketing och för dig som redan arbetar med metoden.Joakim Arhammar är contentspecialist med tio års erfarenhet av att hjälpa några av Sveriges främsta varumärken med content marketing. Han är en framträdande röst inom utvecklingen av content marketing i Sverige och uppskattad föreläsare i ämnet.Pontus Staunstrup är digital strateg med fokus på content marketing och sociala medier. Han har hjälpt många små och stora företag nå resultat med content marketing. Pontus är en ledande expert inom content marketing i Norden och föreläser regelbundet i ämnet.

Utgivande förlag: AP-forlaget