9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation

9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Jörgen Svedberg

Jämför och hitta det billigaste priset på 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation är skriven av Jörgen Svedberg och gavs ut 2014-09-15.

9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som bok, ljudbok eller e-bok.
9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 309

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation. Boken är skriven av författaren Jörgen Svedberg. Nine Yards är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation var 2014-09-15.

Originalspråket som Jörgen Svedberg skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är Affärsverksamhet & företagsledning vilket ger den Qbla som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.

Om du vill läsa 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 197 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 220 x 155 x 20 mm och den väger så mycket som 480 g. 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation ISBN är . 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation är en fristående bok .


Läs 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som bok

För dig som vill köpa och läsa 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 309 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som ljudbok

Vill du lyssna på 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation som pocket

9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation
  • Författare: Jörgen Svedberg
  • Genre: Affärsverksamhet & företagsledning
  • Förlag: Nine Yards
  • Utgivningsdatum: 2014-09-15
  • Pris: 309
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 197
  • Fysiska dimensioner: 220 x 155 x 20 mm
  • SAB: Qbla
  • ISBN:

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation?

9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation är skriven av författaren Jörgen Svedberg

När gavs 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2014-09-15.

Var kan jag köpa 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation?

Vi rekommenderar att du köper 9 : nio resonemang om varumärken och varumärkeskommunikation hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Varor och tjänster är sedan en tid tillbaka inte längre tillräckligt för att skaffa sig lojala köpare, konsumenter och följeslagare. Enbart fördelaktiga produktegenskaper räcker inte längre till för att övertyga. I stället har varumärket, och vårt förhållande till detta, mer och mer kommit att stå i fokus då det handlar om de val vi gör och – i slutändan – huruvida ett företag eller till och med en hel bransch är lyckosam eller misslyckas kapitalt. För att komma tillrätta med detta glapp och ge varumärken och deras historier smak och färg, har kommunikatörer och marknadsförare mer och mer kommit att luta sig mot begrepp som Brand Experience, Storytelling och Content Marketing.I boken 9 sammanfattar Jörgen Svedberg sina och Brand Experience-byrån Nine Yards samlade erfarenheter och insikter om varumärkeskommunikation. Han gör det i nio resonemang och på ett sätt som berör alla, men kanske speciellt dig som ansvarar för ett varumärke, oavsett om det gäller ett företag, organisation, förening eller en person. Det handlar om förutsättningar om att förstå, hitta sitt varför, definiera ett tydligt ledarskap och om att hitta verktygen för att orka, hela vägen fram till ett omtyckt, kanske till och med älskat, varumärke.Om författaren.Jörgen Svedberg har arbetat med strategisk och taktisk kommunikation i mer än 30 år. Han har arbetat för en lång rad svenska industri- och tjänsteföretag och offentliga organisationer. Jörgen arbetar idag främst som rådgivare inom varumärkeskommunikation och varumärkesutveckling.

Utgivande förlag: Nine Yards