Social Media for Strategic Communication

Social Media for Strategic Communication – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Karen Freberg

Jämför och hitta det billigaste priset på Social Media for Strategic Communication innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Social Media for Strategic Communication är skriven av Karen Freberg och gavs ut 2018-09-12.

Social Media for Strategic Communication som bok, ljudbok eller e-bok.
Social Media for Strategic Communication

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 710

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Social Media for Strategic Communication

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Social Media for Strategic Communication. Boken är skriven av författaren Karen Freberg. SAGE Publications, Inc är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Social Media for Strategic Communication var 2018-09-12.

Originalspråket som Karen Freberg skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Journalistiskt skrivande PR vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad (Paperback).

Om du vill läsa Social Media for Strategic Communication i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 336 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 254 x 180 x 18 mm och den väger så mycket som 590 g. Social Media for Strategic Communication ISBN är 9781506387109. Social Media for Strategic Communication är en fristående bok .


Läs Social Media for Strategic Communication som bok

För dig som vill köpa och läsa Social Media for Strategic Communication som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 710 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Social Media for Strategic Communication som ljudbok

Vill du lyssna på Social Media for Strategic Communication som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Social Media for Strategic Communication som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Social Media for Strategic Communication som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Social Media for Strategic Communication som pocket

Social Media for Strategic Communication finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Social Media for Strategic Communication med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Social Media for Strategic Communication med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Social Media for Strategic Communication
  • Författare: Karen Freberg
  • Genre: Journalistiskt skrivande PR
  • Förlag: SAGE Publications, Inc
  • Utgivningsdatum: 2018-09-12
  • Pris: 710
  • Format: Häftad (Paperback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 336
  • Fysiska dimensioner: 254 x 180 x 18 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9781506387109

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Social Media for Strategic Communication?

Social Media for Strategic Communication är skriven av författaren Karen Freberg

När gavs Social Media for Strategic Communication ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2018-09-12.

Var kan jag köpa Social Media for Strategic Communication?

Vi rekommenderar att du köper Social Media for Strategic Communication hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

?At last, a book that covers social media strategy in a practical, timely way that will help guide our students as they transition to the professional world.? Visit the author?s blog at http://karenfreberg.com/blog/ to get tips for teaching the course, industry related news, & more! The free, open-access Student Study site at study.sagepub.com/freberg features carefully selected video links, flashcards, social media accounts to follow, and more! Instructors, sign in at study.sagepub.com/freberg for additional resources!  Social Media for Strategic Communication: Creative Strategies and Research-Based Applications teaches students the skills and principles needed to use social media in persuasive communication campaigns. The book combines cutting-edge research with practical, on-the-ground instruction to prepare students for the real-world challenges they?ll face in the workplace. The text addresses the influence of social media technologies, strategies, actions, and the strategic mindset needed by social media professionals today. By focusing on strategic thinking and awareness, it gives students the tools they need to adapt what they learn to new platforms and technologies that may emerge in the future. A broad focus on strategic communication?from PR, advertising, and marketing, to non-profit advocacy?gives students a broad base of knowledge that will serve them wherever their careers may lead.   ?Gina Baleria, San Francisco State University

Utgivande förlag: SAGE Publications, Inc