Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Jens Nordfält
Jämför och hitta det billigaste priset på Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln är skriven av Jens Nordfält och gavs ut 2018-04-30.
Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 496
Bok / Ebok
![]() | |
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() |
Disclaimer: Ingen ljudbokstjänst har alla böcker i sitt sortiment och utbudet hos dessa kan komma att förändras. Försäkra dig därför om att just den tjänst du väljer har de böcker du är ute efter genom att göra en sökning på dess webbplats.
Information om Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln. Boken är skriven av författaren Jens Nordfält. Liber är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln var 2018-04-30.
Originalspråket som Jens Nordfält skrev och gav ut boken på var Svenska. Dess genre är vilket ger den Qblb som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Häftad.
Om du vill läsa Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 359 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 230 x 210 x 20 mm och den väger så mycket som 760 g. Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln ISBN är 9789147113484. Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln är en fristående bok .
Läs Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln som bok
För dig som vill köpa och läsa Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 496 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln som ljudbok
Vill du lyssna på Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! Observera att ingen av ljudbokstjänsterna har exakt alla böcker så gör en sökning hos den tjänst som faller dig i smaken för att försäkra dig att just de böcker du vill lyssna på finns hos den tjänsten.
Läs Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln som pocket
Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln
- Författare: Jens Nordfält
- Genre:
- Förlag: Liber
- Utgivningsdatum: 2018-04-30
- Pris: 496
- Format: Häftad
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 359
- Fysiska dimensioner: 230 x 210 x 20 mm
- SAB: Qblb
- ISBN: 9789147113484
Vanliga frågor om boken
Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln är skriven av författaren Jens Nordfält
Boken i den här utgåvan gavs ut 2018-04-30.
Vi rekommenderar att du köper Marknadsföring i butik : om forskning och branschkunskap i detaljhandeln hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat. Ingen ljudbokstjänst har exakt alla böcker i sitt sortiment så kontrollera att just de böcker du vill lyssna på finns hos den du väljer.
Förlagets text om boken:
Är det inte förvånansvärt att kunder som använder telefonen i butiken handlar för 30 % mer än andra kunder? Och visste du förresten att prisskyltar med rabatten skriven ovanför det ordinarie priset gör att kunden underskattar rabattens storlek.Läs merHär får du göra en djupdykning i de senaste femtio årens forskning om marknadsföring inom detaljhandeln. I boken beskrivs en modell för hur kunderna fattar beslut i en butik. Därefter presenteras en rad olika experiment och fältstudier med utgångspunkt i butiker. Författarna visar hur den psykologiska beslutsmodellen och forskningsresultat praktiskt kan tillämpas för att utveckla butikens sortiment, butiksmiljö och prisupplevelse.Den andra upplagan är uppdaterad med:- Ny, spännande forskning inom marknadsföring i butik.- Delen om butiksmiljön har kraftigt omarbetats och avsnittet om butikslayout har utökats. Författarna går in på djupet i hur butiker kan byggas upp för att skapa så stor visuell uppmärksamhet som möjligt utifrån parollen “det du ser – det köper du”.- Ett nytt kapitel om hur digitaliseringen påverkar beslutsprocesser och den fysiska butiken.Om författarnaJens Nordfält och Carl-Philip Ahlbom är forskare vid Handelshögskolan i Stockholm. Jens arbetar sedan många år med forskning och utbildning inom butiksmarknadsföring på ICA och samarbetar med de flesta större detaljister och leverantörer i Sverige. Carl-Philip är doktorand i butiksmarknadsföring och bedriver forskning i samarbete med företag som H&M och ICA.
Utgivande förlag: Liber