Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing – Köp som bok, ljudbok och e-bok
av Jagdish Sheth
Jämför och hitta det billigaste priset på Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing är skriven av Jagdish Sheth och gavs ut 1995-08-01.

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐
Rek. pris: 769
Bok / Ebok
![]() |
Ljudbok
![]() | |
![]() |
Information om Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing
Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing. Boken är skriven av författaren Jagdish Sheth. JAI Press Inc. är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing var 1995-08-01.
Originalspråket som Jagdish Sheth skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Marknadsundersökning Social forskning & statistik vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden (Hardback).
Om du vill läsa Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 310 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 234 x 156 x 16 mm och den väger så mycket som 558 g. Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing ISBN är . Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing är en fristående bok .
Läs Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing som bok
För dig som vill köpa och läsa Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 769 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.
Lyssna på Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing som ljudbok
Vill du lyssna på Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag!
Läs Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing som e-bok
Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.
Läs Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing som pocket
Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.
Fri frakt
Vill du köpa Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.
Fakta om boken
- Boktitel: Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing
- Författare: Jagdish Sheth
- Genre: Marknadsundersökning Social forskning & statistik
- Förlag: JAI Press Inc.
- Utgivningsdatum: 1995-08-01
- Pris: 769
- Format: Inbunden (Hardback)
- Språk: Engelska
- Antal sidor: 310
- Fysiska dimensioner: 234 x 156 x 16 mm
- SAB:
- ISBN:
Vanliga frågor om boken
Research in Marketing: v. 12 Explorations in the History of Marketing är skriven av författaren Jagdish Sheth
Boken i den här utgåvan gavs ut 1995-08-01.
Förlagets text om boken:
Part of a series which focuses on research in marketing, this volume discusses a variety of topics in the field of research in marketing.
Utgivande förlag: JAI Press Inc.