Marketing 3.0 – Köp som bok, ljudbok och e-bok

av Philip Kotler

Jämför och hitta det billigaste priset på Marketing 3.0 innan du gör ditt köp. Köp som antingen bok, ljudbok eller e-bok. Marketing 3.0 är skriven av Philip Kotler och gavs ut 2010-04-12.

Marketing 3.0 som bok, ljudbok eller e-bok.
Marketing 3.0

Bokrums betyg: ⭐⭐⭐⭐⭐

Rek. pris: 209

Bok / Ebok

Ljudbok


Information om Marketing 3.0

Här hittar du all information du kan tänkas vilja veta kring Marketing 3.0. Boken är skriven av författaren Philip Kotler. John Wiley &amp är ansvarigt utgivande bokförlag och därmed de som gav ut boken. Utgivningsdatumet för Marketing 3.0 var 2010-04-12.

Originalspråket som Philip Kotler skrev och gav ut boken på var Engelska. Dess genre är Försäljning & marknadsföring vilket ger den som SAB. Boken finns i flera olika versioner men dess vanligaste format är Inbunden (Hardback).

Om du vill läsa Marketing 3.0 i traditionell inbundet format eller pocket så består den av 208 antal sidor. Dess fysiska dimensioner är 229 x 160 x 20 mm och den väger så mycket som 386 g. Marketing 3.0 ISBN är 9780470598825. Marketing 3.0 är en fristående bok .


Läs Marketing 3.0 som bok

För dig som vill köpa och läsa Marketing 3.0 som traditionell bok i inbundet- eller pocketformat rekommenderar vi att köpa den hos Bokus. Rekommenderat pris är 209 men det kan komma att ändras snabbt. Klicka in hos respektive bokhandel ovan för att se aktuellt pris och enkelt beställa hem boken.

Lyssna på Marketing 3.0 som ljudbok

Vill du lyssna på Marketing 3.0 som ljudbok? Då rekommenderar vi att du skapar ett konto hos Bookbeat eller Nextory som är de två ledande och klart bästa tjänsterna för dig som lyssnar på ljudböcker. Klicka in till respektive ljudbokstjänst ovan och skapa ditt konto redan idag! 

Läs Marketing 3.0 som e-bok

Är du ägare av en läsplatta eller gillar du att läsa böcker via datorn eller surfplattan? Hos Bokus kan du enkelt och smidigt köpa Marketing 3.0 som e-bok. Klicka in till respektive bokhandel ovan och beställ enkelt och billigt din e-bok.

Läs Marketing 3.0 som pocket

Marketing 3.0 finns i vissa fall som pocketbok. Klicka in till Bokus så ser du alla tillgängliga format för boken.

Fri frakt

Vill du köpa Marketing 3.0 med fri frakt? Hos Bokus köper du böcker med fri frakt om du handlar för 99kr eller mer! Handlar du för mindre kostar frakten 15kr med 3 vardagar som uppskattad leveranstid. Vill du köpa Marketing 3.0 med expressleverans på 1-2 vardagar kostar det 25kr.

Fakta om boken

  • Boktitel: Marketing 3.0
  • Författare: Philip Kotler
  • Genre: Försäljning & marknadsföring
  • Förlag: John Wiley &amp
  • Utgivningsdatum: 2010-04-12
  • Pris: 209
  • Format: Inbunden (Hardback)
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 208
  • Fysiska dimensioner: 229 x 160 x 20 mm
  • SAB:
  • ISBN: 9780470598825

Vanliga frågor om boken

Vem har skrivit Marketing 3.0?

Marketing 3.0 är skriven av författaren Philip Kotler

När gavs Marketing 3.0 ut?

Boken i den här utgåvan gavs ut 2010-04-12.

Var kan jag köpa Marketing 3.0?

Vi rekommenderar att du köper Marketing 3.0 hos Bokus. Vill du lyssna på boken som ljudbok kan du göra det hos Nextory eller Bookbeat.


Förlagets text om boken:  

Understand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers. * Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past * Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson * Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his “4 P’s of Marketing” In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values. Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.

Utgivande förlag: John Wiley &amp